Перелік товарів, що не підлягає обміну і поверненню
Перелік викладено в постанові Кабінету Міністрів України “Про реалізацію окремих положень Закону України” Про захист прав споживачів від 19.03.1994 року № 172.
- корсетно-бандажна продукція;
- товари особистого користування;
- вироби для сну;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- масажні щітки;
- натільна і постільна білизна;
- колготно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- вироби зі скла;
- товари для дітей (соски, пляшечки, пустушки і т.д.);
- інструменти для манікюру, педикюру та косметології;
- хірургічний інструментарій;
- ортопедичні та силіконові вироби (устілки, підпяточники і т.д.);
- ортопедичне взуття.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Наш магазин дотримується Закону України «Про захист прав споживачів», відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар (за винятком переліку товарів, що не підлягають обміну) в 2-х випадках:
1. Товар має виробничий дефект (Стаття 8) – товар має дефект, товар використовувався і присутній один з фактів:
- відсутня повна можливість усунення даного дефекту;
- виробник (постачальник) не може усунути дефект протягом 14 днів (в разі неможливості обміну товару з дефектом на аналогічний належної якості);
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
2. Товар не задовольнив запити покупця, але не був у вжитку (Стаття 9):
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- Товар з повною комплектацією;
- Заповнений бланк-заяву (заповнити заяву можливо у нас в магазині в момент здачі товару або самостійно);
- Товарний чек;
- Гарантійний талон;
- Документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
ДЕ ЗДІЙСНИТИ ПОВЕРНЕННЯ?
Ви можете здійснити повернення бракованого / невідповідного товару особисто в пунктах самовивозу товару або Новою Поштою.
У разі, якщо товар не підходить покупцеві з якихось причин, але не був у вжитку, відправка товару на обмін / повернення здійснюється за рахунок Покупця.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Гроші повертаються на банківську карту покупця (для фізичних осіб), як правило, в день отримання бракованого / невідповідного з яких-небудь причин товару Продавцем і тільки після встановлення факту наявності виробничого дефекту або того факту, що товар дійсно не був у вжитку.
У разі неможливості повернення грошей в цей день – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання товару Продавцем.
Якщо зовнішній вигляд товару викликає у Продавця сумніви в питанні його невикористання, то Продавець має право відмовити Покупцеві в прийомі такого товару.