Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що продаються товари сертифіковані і забезпечені гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно, без помилок і виправлень, заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та штамп організації, яка займається продажем;
- документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що під час отримання та оплати замовлення покупець в присутності кур’єра зобов’язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) та повноту комплектації. Після від’їзду кур’єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон
- виріб має сліди механічного пошкодження або розбирання
- порушені заводські пломби
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
- використовувалися неоригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.